My Super Duper Followers

PotPet PotPet !

I Love You . I Miss You . I Need You Muhammad Arif Bin Raduan .

Wednesday, July 27, 2011

Ema Ting Tong (!)

As Salam

Ema ngok ngok neh kalau chat IM dgn dia , ade jeh kesalahan ejaan ! memang lawak gilaa babun lah kan ! dari tadi Anis dok gelak jeh neh sebab IM dgn Ema ! ceyttt !! dah tak bole nak berhenti gelak dah neh .

antara kesalahan yg dilakukan oleh Ema :

BABIO = BABI
BECE = BACA
BABUI = BABI ( lagi )
PETIOK = PETIK

* weh Ema ! ang bole buad kamus baru lahh aku rase HAHA *

kalo FTF dgn kau mcm mane lah agaknye kan ? kompem tersembur gusi kau keluar HAHA ! haremmm betul lahh weh ! aku tak sabar nak story dekat Dyla dgn Ola esok !!

arghhhh perot sakit dah neh !
gelak tanpa henti disebabkan Ema yg ting tong !

okay byebye !

Ema ! cepat dtg RM
gelak dgn aku 
sampai gusi kau pecah
HAHAHA !

2 comments:

  1. FREAKY | hahaha ! tau takpe . Ema mang ceni . gelong sikit :D

    ReplyDelete

Korang Cakap , Aku Balas , Okay ?