My Super Duper Followers

PotPet PotPet !

I Love You . I Miss You . I Need You Muhammad Arif Bin Raduan .

Thursday, November 24, 2011

Aku Dah Mula Benci Dengan Kerja Aku , Seriously (!)

As Salam

benci ! benci ! benci !
kenapa aku benci ? sebab kerja mcm tunggul jee dah . makin hari aku makin meluat nak mengadap tempat kerja aku sendiri . dgn staff dia yg mcm tuttt ! heii aku malas lah nak mencarot kan .
customer pun makin kurang , dalam sehari pun susah sgt nak dapat sale . ape kejadahnyee kan . ekotkan hati aku , bungkus jee kedai ni , aku balik rumah tido lagi bagus !

lagi satu , aku tak paham kenapa ekon dekat sini makin lama , makin sejuk nak mampos . haishh , dorang ni nak membunuh pekerja dalam mall ni ke ape ? jangan sampai aku mati baru nak slow kan ekon ni lahanat !

then , pasal staff sorang ni . capital L ! aku tatau ape masalah die dgn aku . die jage kedai laen , and aku jage kedai laen . tapi kami 1 company . die mmg benci dkt aku kot . sbb ape ajee yang aku buat mesti die usha tak puas hati . aku nak pergi mane , die buat muke babeng die tuh . aku rase aku tak pernah kaco hidup die pun . so please go away from me lahh MACEK ! just back off ! 

arghhhh ! hari-hari aku pergi kerja , mesti aku tension ! tak pernah nye aku senyum mcm dulu ! damn ! takpe , selagi aku bolee diam , aku akan diam . tapi jangan lah sampai aku tunjuk perangai kurang ajar aku dekat kau capital L ! sebab kau betul-betul dah melampau sgt ! nak kate bodo , mmg kau bodo pun ! tua tak sedar diri . bila ade pekerja baru masok jee , mesti kau hasut die kan , supaya budak tuh benci aku . babengggg ! bodo bodo bodo !!

okay byebye !


dulu aku kerja sini ,
aku rasa seronok sebab ,
ade geng aku sekali ,
si Ola dgn Dyla tuh .
sekarang serius aku dah tak rase ,
mcm dulu !


3 comments:

  1. erk, marah gila. sabar la, kdng2 brubah time ke. ade eppy n ade yg benci. along pon dah tak rase keje along neh best mcm ulu.tapi along sbr, wat tak taw je ape diowng nak kata..find new job 1st, then baru kita tunjuk belang, sembur puas2 ape yg kita tahan slama ni..sbr,sabar,sabar ek.

    ReplyDelete
  2. ALONG : huhu ! saket hati lah long , da lahh die dah tua , tapi tak sedar diri . menyampah sgt tgok muka die . benci !

    ReplyDelete
  3. Hate Your Job?
    Learn how to plan your escape and live your dream freedom life.
    How to plan your escape from corporate cage workshop

    ReplyDelete

Korang Cakap , Aku Balas , Okay ?