My Super Duper Followers

PotPet PotPet !

I Love You . I Miss You . I Need You Muhammad Arif Bin Raduan .

Tuesday, December 13, 2011

Owl Neklace ? Freemason ?

As Salam

semua org tahu kan , sekarang ni tengah kecoh " pasal rantai burung hantu " tuh kan ? ahaa ! aku salah sorang peminat tegar rantai tuh . so ? korang semua nak label aku ni FREEMASON ? aku pengikot yahudi ? ouhh cammon lahh , ceteknye pemikiran korang kan ? korang tuh aku tujukan kepada mereka yang pangkah aku dalam FB . do i care ? puihhh !

sampai ada sorang mamat ni kan , dok kalot post pelbagai hadis dkt post yg aku update dekat wall aku tuh . hei macha ! aku dulu belajar pasal agama lah , parents aku pun besarkan aku dgn ajaran agama islam . kau tapaya nak gelabah sgt lah dgn aku . apa kau tuh dah cukup iman di dada ke nak berceramah bagai dgn aku ?

kalau setakat nak salahkan rantai tuh sebab ada kaitan dgn FREEMASON , baik tapaya lah . kehidupan harian kita penuh dgn barang ciptaan yahudi . cuba fikir balik , yang korang duk main FB tuh . bukan ke orang yahudi penciptanye ? tapi duk kalut main jugak kan ? siap boleh mengaib kan orang , mengutuk orang , mencarut sini sana dkt fb tuh , bagus ke mcm tuh ? elok sgt ? bukan FB je , internet , fon , coca cola , mcd , kfc , mesin basuh dan banyak lagi .

ce try tanye remaja zaman sekarang ni

A : hei lepak mana petang ni ?
B : lepak MCD lah 
A : ouh okay

pilih MCD jugak kan ? yahudi tuh ! kenapa still lg nak pergi ? nape tak boikot jee MCD tuh ? takde pulak nak kecoh pasal MCD kan ? ni pasal rantai burung hantu jugak yang korang nak besar besar kan . aku pakai rantai tuh aku ni jahat ? aku ni FREEMASON ? HAHA ! jgn nak judge orang sgt lah . apa yg kita pakai , tak semestinya tunjuk keperibadian kita . ingat tuh . lagi satu , korang dah kaji habes habesan ke pasal FREEMASON tuh ? kalau nak diikotkan lah , banyak gila kot lambang freemason ni , cuma kita sedar and tak sedar je . patut lahh orang melayu ni tak maju , cepat sgt terpengaruh dgn benda mcm ni . sebab tuh banyak je pantang larang . sorry lah sebab ckp mcm ni , tapi rasanye betul kot .

okay , korang nak cakap HARAM pakai rantai ni ? ahaa ! ni aku ada jawapan dia .


baca apa ustaz tuh cakap . ada ke dia mention HARAM ? dia cakap " MAKRUH JIKA DIAGUNG -AGUNG KAN " then , sekarang ni ada ke aku duk agung agungkan rantai tuh ? ada ke aku sembah rantai tuh ? ada ke aku puja rantai tuh ? TAK ADA okay ! aku pakai just sebagai PERHIASAN . kalau HARAM kan , rasanye dah keluar fatwa and dah keluar dkt berita kan . mcm ni lah otak orang melayu , malu kot if bangsa lain tengok . HUHU . lepas tuh aku ada lah cakap dkt mamat yg over tuh , aku pakai benda ni dgn niat untuk berhias . yang dia poyo lah pulak cakap " niat tak menghalalkan sesuatu perkara " ohmaigod ! apesal lah kau ni bengong sgt . tuh aku tahu lah . ade ke aku suruh halalkan rantai burung hantu ni ? damn ! cukup-cukup lahh nak pangkah aku yee .

tolong lah jgn jadi PARANOID sgt dengan benda remeh temeh mcm ni .

sekian !

korang nak pangkah aku
sila kan ..
asalkan korang puas ,
aku tak kacau kau ,
kau jgn kacau aku .
baru fair !


4 comments:

  1. Sokong kamu jugak...
    Yg sibuk2 dok hentam org tu,
    dia hentam pkai alat yahudi gak kan...
    Kalo btol2 nk boikot,
    buang je fb,blog,microsoft sume ni...tu kan yahudi yg cipta..

    ReplyDelete
  2. EZAD : haha ! thanks yaw . tuh lah pasal . dorg sume ni pandai menyalahkan org je , cakap pasal hukum hakam semua ni . tp ape yg dorg buat , dorg sendiri tak amek tahu . pakai benda2 ciptaan yahudi jugak . susah ckp dgn org berlagak pandai ni . kan ?

    ReplyDelete
  3. Oit nis...
    Bile nk update ni,dh 3x sy dtg...
    Ekeekekekek...
    Bsawang dh blog kamu ni,nis...

    ReplyDelete
  4. EZAD : cehhh , ampehh je . mane ade bersawang okayyy (-.-) huhu !

    ReplyDelete

Korang Cakap , Aku Balas , Okay ?