My Super Duper Followers

PotPet PotPet !

I Love You . I Miss You . I Need You Muhammad Arif Bin Raduan .

Sunday, March 4, 2012

Mr & Mrs A !

As Salam

okay , harini aku nak tunaikan request encik boboi aku sorang ni . dia mintak aku update blog pasal kami . kami ? mesti korang duk tanye siapa kami kan ? ehmm kami tu Anis & Arif . act , aku nak story mcm mana aku kenal encik boboi aku ni (:

1st :

aku kenal dia dekat FACEBOOK jee . nak kata cinta muka buku tu , rasanye tak kut . cause masa aku approve dia as a friend pun sbb dia dah ada mutual friend dgn bff aku si Ola tu . dgn pantasnyee aku pun terima jelahh kan . start dari tu , kami duk IM jelaa . 

lepas tu , time kerja tetibe Ola mesej aku cakap Arif nak number fon aku . mula-mula tuu terkejut jugak lah kan . sebab kenapa tak mintak time IM je kan HAHA . tapi rasa nyee kalau dia mintak time Im tuu , kompem kompem aku tak bagi . then , time tu aku rasa Arif ni pun mcm okay jee kan . aku pun ckp dekat Ola bg jelaa . alasan aku time tu sbb Arif ni pun kawan Ola jugak kan HAHA . thats why aku boleh bagi number fon aku dekat mamat tu . kami pun mesej and call jeee . tapi masa ni aku takde feeling lagi dekat dia .

2nd :

aku dengan Arif makin rapat . hari-hari mesej kan * auww sweet gitu * tapi kami makin rapat time bulan puasa . sebab aku rasa dia sweet sgt , baik sgt , caring sgt . amboi amboi HAHA ! seriously aku kekadang terfikir , kalau lahh aku dapat boyfie mcm dia , wahh aman dunia kan . ngeee ! mood tengah gatal masa tu . sbb tu duk fikir benda merepek jee kan . HEHE .

dan masa bulan puasa jugak lah , first time aku jumpa dia . auwchhh ! masa tuu , Ola Sarep dan encik boboi aku ni dah pakat benda ni . Dyla pun dah tahu . cuma aku sorang jee yang tak tahu lagi . al maklum lahh , sebab aku lah mangsa yang dorang nak kena kan . pfftt ! takpe takpe , aku redha and terima dengan hati terbuka ( POYO ) thanks Muhammad Arif sebab plan semua ni , katenye nak buat surprise untuk aku . grrrr ! mula-mula mmg rasa marah . tapi bilaa dah jumpa , tak tidur malam woo ! ( sumpah aku benci surprise )

cerita dia mcm ni , Ola ada bg tahu aku yang Sarep ( boyfie Ola ) nak balik Teluk Intan . dia nak bas dari Arau sampai sini . masa tu aku kerja sampai malam dengan Ola . Dyla pulak cuti . entah mcm mana , Sarep bg tahu Ola yang dia tertinggal bas time bas berhenti dekat Ipoh , and dia pesan dekat Ola tolong amek kan beg dia yang tertinggal dalam bas bila bas dah sampai Teluk Intan nanti , lepas tu tunggu dekat kfc . nanti Sarep amek beg dia dekat situ . Ola pun ajak aku teman kan dia amek beg tu . lepas jee tutup kedai pukul 10 malam tu . kami terus pergi stesen bas dekat bandar baru . dengan muka kesian , mintak beg tu balik . nasib baik dpt . yeayy ! dapat je beg , terus pergi kfc dengan muka yg sangat-sangat lah sakai HAHA .

dah sampai kfc , lepak dulu sementara tunggu Sarep sampai . Ola pun semangat pergi beli air dulu . time tu sepupu Ola pun ada , kak Anis .. tengah syok syok tunggu , tetibe aku nampak Sarep masuk . tapi dalam masa yang sama , aku mesej dengan Arif . bila aku tanye dia buat apa , dia cakap tengah proses burung puyuh dkt U dia tu . aku pun takde lah syak apa-apa kan . sebab aku tak tahu plan dorang ni . tengok Ola pun happy jee dapat jumpa boyfie dia kan . tengah sembang sembang dgn Sarep . tetibe ada pulak dorang mamat ni duduk sebelah aku . seriously aku ingat tu " orang gila " sebab dkt kfc Teluk Intan ada sorang orang gila , kami semua panggil dia " Farid Kamil " sebab muka dia sebijik mcm Farid Kamil , tapi dia cina .

okay kembali ke cerita asal , fuhh ! korang nak tahu siapa yang duduk sebelah aku tu ? taraaaaaaaaaaa !! encik boboi kita lah yang duduk sebelah kita tu . tp time tu kami kawan jee lagi . serious shit aku malu gilaaa tahap dewa ! tapi aku tengok Arif ni steady jee kan , mane tak steady nye , dah benda ni dia yang plan kan HAHA . ehmm tapi tak lama aku jumpa dia , sebab abah aku dah call suruh balik . yelahh , time tu pun dah pukul 11 malam . mau nyee abah tak risau kan . time nak balik , aku tengah duduk atas motor , Arif pulak dtg dekat sebelah aku buat muka comel . alahai , cair pulak aku tengok HAHA ! dah pandang muka dia sekejap , aku pun terus balik . sampai je rumah asyik ingat dia jee . dah mula rasa sayang dekat dia . ehem ehem !

3rd :

hari esoknyee , time berbuka dia ada datang kedai sekejap . sebab time tuu dia dengan Sarep nak amek Ola pergi keluar berbuka sesama . tinggal lah aku dengan Dyla je time tu . tapi aku memang MALU GILA lah bila jumpa dia depan depan . mane tak nyee , sebelum ni mesej jee kan . HIHI

blaa blaa blaa
( ade cerita yg tak penting )

okay esok harinya , dia nak balik dah . balik mana pun aku dah lupa . dia ckp kalau boleh nak singgah giant , nak jumpa aku dulu . tapi tak dapat jumpa pun . sbb dah lambat and takut tertinggal bas . sobs sobs sedih gilaa rasa time tu . tapi takpe lah , at least aku dapat jumpa dia even sekejap je kan . and kami tak declare pun couple ke apa . tapi kami declare masa 1 NOVEMBER 2011 . ni tarikh dia lamar aku jadi girlfie dia . auw auw ! aku dengan gediknyee terima lamaran dia . HAHA ! tapi aku sedih sebab tak dpt tangkap gambar berdua dengan dia . sedih sgt ! (Y_Y)

********************

okay sayang , aku nak bagitahu kau yang aku betul-betul happy bila dengan kau . aku takan cari lain . sebab aku rasa kau orang yang aku nak ada dengan aku hari-hari . kau tahu kan banyak mana aku sayang kau ? sebab aku pernah bagitahu dekat kau . sayang aku dekat kau setinggi bangunan KLCC . tapi kau rasa lawak kan ? setiap apa saje perkataan yang keluar dari mulut aku , benda tu adalah benar . aku sayang kau , and i hope that you also same like me .

Us
Muhammad Arif & Raja Anis Ashiqin


ME LOVES YOU SO MUCH SAYANG !


Encik Boboi ,
kite sayang awak tau ,
please jangan kecewa kan kite ,
awak dah janji kan ,
nak jaga LOVE kite ni ?
kite pun macam tu jugak !
mmuuaahh lebiu sayang .


2 comments:

Korang Cakap , Aku Balas , Okay ?