My Super Duper Followers

PotPet PotPet !

I Love You . I Miss You . I Need You Muhammad Arif Bin Raduan .

Monday, June 25, 2012

Kata Hati

As Salam

Kenapa lelaki susah nak faham perempuan ? Kenapa lelaki susah nak memujuk perempuan ? Kenapa lelaki suka abaikan perempuan ? Kenapa ? Atau cuma perempuan yang rasa macam tu . Atau perempuan ni lemah sangat . Mungkin jugaaa emmm .

Pedih rasanya bila kita rasa diri kita diabaikan oleh seorang yang kita sayang . Seorang yang kita harapkan jadi peneman hidup kita . Seorang yang buat kita rasa selamat bila ada dekat sisi dia . Tak ada seorang pun dalam dunia ini , suka bila diri dia diabaikan oleh sesiapa pun . Termasuk lah AKU .

Semua orang cakap kita kena berfikiran positif & jangan terlampau fikir apa yang kita rasa . Tapi aku tak boleh , dan aku tak mampu . Aku always fikir apa yang ada dalam hati aku . Bila nak ubah dia kepada positif , mungkin ambil masa . Cuma apa yang aku tahu , dia sayang aku . Aku pun macam tu juga .

Aku sunyi , aku sunyi , aku sunyi ! Aku nak dia sentiasa ambil berat pasal aku . Aku nak share masalah aku dengan dia . Aku nak bergurau dengan dia . Aku nak dia ada dengan aku . Itu yang aku nak daripada seorang lelaki yang aku sayang , yang aku cinta . Tapi emmm emm *wipe tears .


Apa-apa pun , aku tetap sayang dia . Dia seorang je yang ada dalam hati aku . Aku taknak orang lain . Aku cuma nak dia aje . Anis Arif forever in love . Tapi aku harap sangat yang dia paham luahan isi hati aku ni . Emm .


Wake up everyday
Stronger than yesterday
Face your fears
And wipe your tears


11 comments:

  1. aku tak sedih bila si dia yang aku cinta tak hiraukan aku. sebab aku sentiasa tanam dalam minda, Allah itu ada bersama aku. :)
    apa pun, be strong. U r not alone.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul lah apa yang kamu cakap . Tapi entah lah . Rasa sedih tu sentiasa ada . Susah nak buang . Emmm

      Delete
  2. lelaki tak ambik kisah bukan bermakna dia tak sayang. cuma kadang2 laki tuh tak nak tunjuk sayang tuh kat seseorang tuh.. kdng2 bila2 lelaki terlalu tunjuk kn syg dia..ada setengah ckp dia terlalu mengongkong atau sebaliknya. janji biar hati je yg tahu siapa yg kita syg..bukan dengan berfikiran negatif :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALONG : alongggggggggggg .. Anis sedih . Sedih sangat . Anis taknak pun berfikiran negatif . Tapi .. Anis pun tak tahu lah along . Serius sedih sangat . Emmm

      Delete
  3. Bila keadaan macam ni,mesti semua orang akan suruh kita 'be strong' . Hakikatnya kita dah cuba nak jadi dan tahan segala sakit sedih tapi tu la,susah kan ? heee. Chill kak anis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emmm tahu takpe Ezzati . Akak pun tak tahu lah . Makin lama pendam , makin sakit rasenye . Susah sangat nak tahan semua tu . Chill ? InsyaAllah .

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. lelaki keras kepala....
    tp xsume sbb saya lembut hati!!!hehehe
    just kidding...btw follow sini ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehmmmm .. memang lah bukan semua . ohhh thanks ! Nanti anis follow balik :)

      Delete
  6. huhu.
    sabao je anis k.
    same goes here :)
    dah x taw cemana ag nak cakap kat dorang.
    soal hati pompuan memang la rumit.
    tp kalau dorang boleh care even "secebis" pon soal hati kita,dh ckup !
    kan kan?hehehe

    btw..do follow me back oke?

    ReplyDelete
  7. situasi kamu sama dgn situasi sy skrg..mmg sedih..:'(..sy pon kdg2 xphm knp die abaikan sy..sdgkan die sygkan sy..cume bersabar adalah jalan yg terbaik..tp sbnrnya sy xkuat tok bsabar..:(

    ReplyDelete

Korang Cakap , Aku Balas , Okay ?