My Super Duper Followers

PotPet PotPet !

I Love You . I Miss You . I Need You Muhammad Arif Bin Raduan .

Thursday, May 16, 2013

Cerita Tentang Kita (^,^)

Assalammualaikum bolggers !

Haaa ! Harini aku ada mood nak update blog , jadi dengan jayanya aku pun on laptop sebab nak update pasal , tu baca tajuk entry tu "cerita tentang kita" ehemmm ! Okay mohhh kita baca yeee .

12 May 2013

Setelah berbulan-bulan aku tunggu nak jumpa encik Arif aku ni , akhirnya ketemu jugaaa dengan buah hati pengarang jantung aku ni kannn . Biasalah , kami ni jarang jumpa kan tu pasal bila dah ada tarikh yang sesuai nak jumpa , aku ni jadi menggelejat lebih HAHA ! Ni semua normal okay bagi couple yang "long distance relationship" ni . Derhhhhhhhh (-..-)

Kisahnya bermula begini :


*Keep Waiting*

Pagi Ahad tu semangat ni sesiap bagai sebab nak jumpa boyfriend kannn HAHA ! Pukul 10 macam tu mintak tolong Ayong dan abang ipar hantarkan ke Stesen Bandar Tasik Selatan sebab nak naik ktm pergi Pelabuhan Klang . Tuuu gambar atas tu time menunggu ktm , time ni jugak lah perut nak meragam , nak muntah apa semua ada . Apa orang cakap berdebor debor gituuu kan HAHA ! Ambil masa dua jam jugak lah nak ke Pelabuhan Klang tu , tapi dari KL Sentral lah .

Sampai je dekat sana , dari jauh dah nampak dah kereta merah encik Arif tuuu , dalam hati dah memalu kucing dah time tuuu . Dalam malu malu tu pun laju je kaki ni melangkah masuk kereta dia . Dup dapp dup dapp hati aku ni . Nak pandang muka pun segan sebenarnya . Ate bayangkan 3 bulan lebih tak jumpa kan , maunye tak malu HIKSHIKS . Yang pastinya aku sangat terkejut bila tengok kepala encik Arif dah BOTAK ! Haiyoyoyoyo (-,-) tapi tak apa , dia tetap paling comel dihatiku ehemmm ! Lepastu bila dia tanya nak pergi mana ni , aku dengan lajunya cakap nak makan , lapar woiii duduk dalam ktm tu lelama HAHA !


*Us*

Lepas makan dia bawak jejalan , tapi ! Sebelum jejalan tu sempat pulak bawak aku pergi bengkel kereta sebab nak betulkan plat nombor dengan apa entah tempat tekan break , minyak bagai tuuu kannn HAHA (-,-) lama jugak le menunggu orang cina tu duk pasang itu ini . Habis je pasang benda alah tuuu kami pun gerak keeee Harbour Place Mall dekat Klang . Seriously bapak besar mall tuuu , mall tu baru bukak ! So kedai pun tak berapa nak banyak lagi . Especially part tingkat atas tuuu .

Paling best sebab aku dapat belikan dua baju untuk encik Arif as present birthday dia yang dah lama gila lepas tuuu (-,-) Shopping sana sini dengan dia . Emmm k memang best bila dapat luangkan masa dengan orang tersayang kan HIHI . Dah penat jejalan kami cari kedai makan lagi , kami makan dekat Waroeng Penyet dekat dalam mall tuu jugak . Terima kasih encik Arif sebab belanja makan (^.^)


*Makan Timeeeee ! Yummmiehhh*

Tempat last yang kami pergi , lepak tepi laut dekat Pelabuhan Klang ke apa entah . Tak ingat nama tempat tuuu HAHA ! Tapi best gegilaaaaaaaa katekooo ! Romantik jeee kan tengok matahari terbenam gituuu . Tapi dalam hati sedih dah sebenarnya sebab tahu lagi berapa jam je nak balik dah . Dalam hati duk cakap kalau lah boleh berhentikan jam kan best HAHA !


*Ehem Ehem Uhuk Uhuk*


*Thanks Sayang Bagi Patung Cecomel Tu*

Dalam pukul 7.50pm macam tu kot kami bertolak nak hantar aku balik . Alaaaa sedih benau time tuuu . Aku kalau sedih mula lah diammm aje dalam kereta tuuu . Nak cakap apa pun tak tahu dah . Habis kuat pun menangis dalam hati jelahhh yedak tskk tskk . Bila dah sampai je stesen tuuu berat sungguh kaki nak nak keluar kereta (ayat mcm dalam novel HAHA) tapi nak taknak kena lah balik jugak kan , takan nak stay situ sampai pagi besok pulak kan HAHA . Tapi apa-apa pun date kali ni memang best sesangat sangat ! Even dapat jumpa sekejap pun dah cukup bagi aku untuk lepas rindu dekat encik Arif ni (^.^)


*Me Loves You Muhammad Arif*

Apa-apa pun , aku happy sesangat dapat jumpa dia . Walaupun dalam hati sedih nak balik , tapi cukup lah masa yang ada untuk jumpa dia .

Dear Arif ,
Terima kasih sebab bawak saya jejalan kesana kesini , dengar leteran saya , layan kerenah saya , buat saya gelak , buat saya merajuk , buat saya bahagia bila ada dengan awak . Nanti ada masa kita jumpa lagi yeee sayang botakkk ? I love youuu so muchhh sayang .



Maafkanlah Ku Tak Bisa Hidup Tanpa Kamu ,
Fahamilah Ku Tak Mampu Terus Tanpa Kamu ,
Bagaimana Ku Nanti ,
Bila Tiada Mengganti ,
Yang Ku ada Hanya Kamu Saja .



2 comments:

  1. sweetnya mereka. harap berkekal hingga akhir.. :)

    ReplyDelete
  2. Свадьба: проститутки Харькова выезд ххх5 и жаркая, как пламя огнедышащего вулкана, брюнеточка подарит одинокому мужчине вечер или ночь темпераментных поцелуев, трепетных прикосновений нежных бархатистых ручек и глубоких, чувственных проникновений! Я раскрашу твою жизнь незабываемыми, безумно яркими эмоция Каждый мнит себя стратегом, видя бой со стороны.

    ReplyDelete

Korang Cakap , Aku Balas , Okay ?