My Super Duper Followers

PotPet PotPet !

I Love You . I Miss You . I Need You Muhammad Arif Bin Raduan .

Tuesday, January 24, 2012

Lepaking Time ! Ouh Menarik Gila .

As Salam

hai cantik , hai kacak , hai comel !

harini kan , kite kuar dgn kawan kite . best sangat sangat tau ! lama dah tak jumpe bestie kite . ingatkan tak jadi jumpe harini , tup tup jadi pulak kan . jyeahh !
( geli pulak bahasakan diri " kite " )

tapi lepak dekat mcd jee pun . sebab tuh jee tempat yang paling dkt dgn tempat kerja aku HAHA . tadi yang join 4 orang jee . aku Dyla Mejah dgn Daya . Ola dgn Sarep sampai lambat , so tak sempat join kami . lunch tadi aku yang belanje dorang ( baik kan ^^ ) al maklum lah , aku ni bekerja , dorang tuh student . sbb tuh lah aku rajen nak belanje dorang harini HAHA .



nyum nyum ! tengok tuh ! banyak nyeee . wee !


dah habes makan ! kami snap picture pulak !




p/s : sorry gambar daya domo takdak ! dia dah balik dah time ni . sobss (Y__Y)


weewitt ! ni photographer kami . hensem kan ? hensem kan ? HAHA ! thanks bro .

waa ! syok woo dapat jumpe mereka ni , tapi sayang sebab saddam , fie , ola , iqram , im dgn ema tak dpt join , sobss ! takpee ! next time kami nak hang out reramai , yeaapy !


aku sayang korang
korang sahabat aku
sweet kan ?
HAHA ! 


2 comments:

Korang Cakap , Aku Balas , Okay ?